mariah caaaaaaarey me hoooomeee

När hon dyker. Kommer upp ur poolen... kunde hon inte komma till mig och kela med sin vackra kropp då?! Är det för mycket begärt?!
Sååå fin denna kvinna. Jag och min bror har samma "den vi får ligga med - även ifall vi har förhållade. Det är Mariah Carey. Sen har jag och min darling samma också,  (jag har nämligen en till) det är Thåström. men han vill både jag och min karl ligga med så... antar det går jämnt ut
här kommer videon; http://www.youtube.com/watch?v=w3KOowB4k_k&ob=av2e
Dags att fixa lite food... Mongo ligger ovanpå Pärlan (Våran katt och hund) och dom gluttar på mig även ifall jag gett DOM mat... sinnesstört...
Dom tävlar om min kärlek... Ha ha inte första gången jag är med om det i mitt liv? Dock ej med djur... *Hrmf*
Jag har smörjt in mig med en jättebra body lotion och luktar så gott så. Min karl kommer väcka mig imorgon och känna hur gott jag luktar och bli sugen på att både bli hälsosam och godissugen... - så doftar jag nu iaf.
Fick finaste sms av mamma Textil, hon stormtrivs /som vanlgt/ i Italien =) Och välförtjändt... för hon är världens bästa Textil!
Och hon är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0