shakiras senaste

Jajamänsan idag blev det tidig morgon, vaknade vid halv fem... inte konstigt eftersom vi la oss så sjukt tidigt...
Nåja, jag har morgonkelat med min darling, och alla små djur i sängen... ha ha låter som jag pratar om kvalster eller något... ha ha.. Nej då, Mongo och Pärlan delade ju sovrum med oss =) Katten och hunden.
Sen begav vi oss upp för dagliga frukosten, - min karl dricker kaffe i flera liter och röker cigg och jag sitter och snakar hål i öronen på honom och dricker coca cola.
Sen kollade jag givetvis på Vakna med the voice (detta med morgonrutiner är jätteviktigt!)
och jag fick se Shakiras nya(?) - senaste video... trodde först hon hade klippt sitt lååååånga fina hår till det korta svarta och jag bara; - Neeeeeej, men sen ploppade det liksom upp igen i videon.
*Andades ut*
Ska se ifall jag kan länka den... låten va väl sisådär men hon kör striptease i den så heeeeelt ok att glutta på... he he
Här har ni den; ----> http://www.youtube.com/watch?v=a5irTX82olg&ob=av2e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0