torktummlaren rullar

Nu har det diskats, ätit tonfisk-burk (med ketchup så klart) och tänkte ju baka... men blev pyttesmå negerbollar till mina härliga styvsöner... ha ha.. Nja, men grejen va den att jag gluttade lite runt i skafferiet och sen vet jag hur André tycker om negerbollar och försökte göra det här om dagen med en näve.. så nu gjorde jag massor istället.
Ikväll ska vi försöka få igång en av mina dgitalcams... vill börja plåta - som jag gjorde dagligen förr ju... och så ska jag börja sälja på tradera också. Man har massa kläder man bara användt max en gång och för dyr peng... och tjäna lite cash är ju inte fy skam.
Dags att återgå till tvspels-galenskapet.... he he.
Fast  först ska jag lyssna klart på denna psykobrud på youtube... värdelös musik men hon är lite kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0