tvspels nörd is back.

Är så nöjd med mina nya blåa armband. Sååå fina.
Jag lirar tvspel och min karl va hemma en sväng för att ge mig några pussar. Då va jag upptagen med att sdäda all smink jag har (för er som inte vet, så utbildade jag mig för några år sedan till make up artist, och fick en väska med smink som värderas till 15 000... det plus allt annat smink jag köpte blir en del smink... he he...
Jag tog en tv-spelspaus, Pierré kom nyss hem men är inne hos Benny nu, och André är i staden och älskling jobbar. han undrar som sagt vad viska ha till middag. Han tycker inte om fisk utan vill vara manlig och äta kött. Jag älskar kött, men egentligen borde inte tugga något men eftersom jag ska ner minst 5 kg så vill jag han handlar lax till mig.
Iof kan jag köra den gamla goa dieten - "coca cola, tvspel hela dagarna och ibland dillchips" =)
Fick sinne på Tony Hawk, men det sitter i fingerspetsarna, så ge mig bara en liten stunf till...
denna fast den fjärde lirar jag just nu, -tony och jag spelade klart hela spelet ... men nu startade jag et ifrån början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0