Tyskland

Vi drar på tur till tyskland på lördag, tyskland är rätt chill. Jag kan gå där o bara vara. Osminkad och djävlig och äta någon jävla korv som man vet man kommer få ajaj i magen utav. (Min pappa jobbade som reseledare under några år och frukostdags brukade vara just i Tyskland... Förutom frukost i deutch så är landet ok och språket... - ja... det är helt ok... he he)
Any way, vi åker dit för min karl ska jobba , och jag ska sitta och tragga med nya människor. skratta. bara vara.
hoppas dom för en gång skull vill snacka engelska... tyskalektionerna är... - typ glömda... Förutom från exet mitt.
skriver sen, dags att kolla vad min 20åriga styvson gör...
Vad gör ni ikväll? Vi drar till Skåne imorrn istället... blir typ max två snabba lass och sen till tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0