WAAZZZ UP?!

Dagens humör: Chill
Dagens mående: Fint, småpysslar och dricker cola, som typ är världens dryck.
Dagens borde: Sminka mig, packa upp/ner lite mera.. men vi tar den sista turen ikväll...
Dagens frisyr: Den vanliga typ... min snelugg och lilla tofs... alla andra brudar har lååångt fint hår. Men inte jag.
Dagens smink: Inte sminkat mig än, så än så länge ansiktkräm bara i fejan!
Dagens klädsel: Blått linne, gråa brallor, svarta strumpor, duntofflor med hello kitty på och spetstrosor.
Dagens planer: Pyssla lite till, sen åka till skåne och ta sista lasset från min lägenhet.
Dagens materiella vill ha: det vanliga.. roliga smycken, coola linnen och mössor... och smink. Ha ha
Dagens fundering: Hur det ska gå för min kusin...
Dagens beroende: Jaaaa... gissa det ni....
Dagens tråkigaste: Att jag tror jag har ögoninflammation, ser knappt och dom kladdas.
Dagens längtan: Få fixat allt med lägenheten... och tysklands resan. Gaaaalet roligt, roooaaadtriiip!
Dagens superlängtan: Få ordning på alla grejor som är ÖVERALLT!
Dagens tidning: Nä, men aftonbladet.se och nsk.se
Dagens låt: diamonds are a girls best friend - med världens vackraste brud!!! MARILYN MONROE!

Tjingeliiiing på er så länge sötnosar... nu ska jag ta itu med en bananlåda.... woooww jippiiii.... typ
Just chilling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0