god morgon sötisar!

Ha ha såå trööögt nu las det andra inlägget in? fast jag skrev det i natt... konstigt.
Nåja, överlevde ni fredagen? Jag fick sinne på darling för han blev för full så jag gick upp på övervåningen och sov, sen vaknar han efter han däckat och undrar var fan jag är, han hade ångest och jag gick ner och la mig i vår säng. Då har en av kattjävlarna bajsat i sovrummet!!! Så jävla äckligt.
Grannkatterna verkar mista sig på vart dom bor...?! Och vart man ska bajsa?!
Just nu i detta hus bor; jag, darling, andré, pierre och en katt som heter Mongo och en jättefin vit schäfer som heter Pärlan.
Men grannkatter tycker sig bo här... äckliga gräsliga varelser. Det är vad jag tycker om dom!
Jag har aldrig varit kattmänniska, tycker dom är äckliga. Hoppar upp på bordet där man äter, trampar i sin egen avföring i en låda och jaaa... usch jag kan rabbla på.
Idag är det dags för ännu mera inredning! Igår kom iaf min rosa (som jag personligen målat själv.. wow!) upp och idag ska darling sätta upp den rosa bokhyllan. Pierré (Darlings son) lär få en lättare hjärtinfarkt, medans André (Darlings andra son) kommer typ inte märka det och tycka det är "chill".
André och jag är väldigt lika, medans med Pierré är det inte lika "sådär enkelt" att bara vara crazy-myself-linn...
Any way, jag är jätteglad för denna lilla familj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0