bilder

Heeeej bloggvänner!
Varit inne i staden och kollat på snygga amnings BH:s... haha... Nej då, bara att jag hittade grymt snygga sådana. Det måste vara lättare att vara sexy mama nuförtiden än det va på typ.. 70talet? Hehe!
Nej jag är inte gravid!
-
Handlade lite go dricka och fick en kram av Micke Scarface och en flabb löl... , sen gled jag hemåt, och nu musik& snackis med sweetie. Min valp busar med sin leksak, så sött!
-
Nu lyssnar jag på min och MatsBästis låt.. eller iaf en av dom.
-
Bilder:
Äntligen är våren på G!
Precis vid vårt hus tog jag denna fina bild.
På min promenad hittade jag någon som tydligen glömt kalsongerna... utomhus... maybe he got lucky...
Bryggan borde läggas ut snart 

Tänk att jag SKÅNINGEN blev BLEKINGEBO!
Men visst är det fint här?
Jag är nog som mamma Textil, - dras till havet. Bott i Halmstad i ca 2 år och nu i Blekinge precis intill vattnet. Vackert!
-
Förra helgen va min MatsBästis här... då såg det ut såhär:
MatsBästis rygg gaddades... jag har dock gjort en del på hans kropp... här syns dock endast smileygubben... ehh... hahah (A)
Världens finaste MatsBästis. Min! Här försöker han elda medans brorsan sin ligger och Zzzzznaaaarkar i bingen =) Jag garva ihjäääl
-
Jo oh så hittade jag en snögubbe i Karlshamn när snöstormen kom. Tragiskt med snö men kul ändå.
Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0