vinter trött... precis som alla andra?!

Dricker svinkallt citronvatten med kolsyra... placerar sig direkt i urinblåsan. Attans jobbigt.
Gluttar Vakna med the voice.
vädret är skittrååååkigt, och vädret igår va helt lovely... Schitzofreni!
-
Jag är så trött på att vara blek och grå.. skulle bara behöva lite schyst färg, ljusare hår, sommarkropp... vintern sunkar jag ner helt. Eller nej det gör jag givetvis inte... men jag bryr mig liksom inte. Klär sig för att inte frysa , - givetvis bryr jag mig om att sminka mig och duscha varje dag och glider inte bara runt i myskläder, - men ni fattar vad jag menar. Våren och sommaren vill man bara vara superfräsch hela tiden.
Vi snackade om vi skulle dra en sväng in imorgon men jag vill verkligen bara hämta prylar och fixa mitt hår IDAG! Vill givetvis inte ut i detta tråkiga men får jag pyssla med att fixa håret och det blir finfint så kommer jag redan bli lite gladare =)
-
Ska glutta klart och sedan jumpjump into the shower + sen fixa make och sen får vi se. Mina presentkort vill också andvändas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0