då säger vi... god morgon!

Hade någon sjuk dröm i natt också. Är det så att man liksom är inne i "dröm-perioder" ibland, eller drömmer man egentligen varje natt, - bara att man inte minns det varje morgon?
Och varför glömmer man dom , pö om pö, under morgon/förmiddagen.. - för att knappt minnas något alls om drömmen, - framåt eftermiddagen?
Jag skulle aldrig kunna skriva drömdagbok. Jag hade glömt vid första meningen...
Jag vet att min kära mamma Textil, - på hippietiden (hihi) - just skrev drömdagbok.
Rätt mysigt, faktiskt.
-
Hoppas ni sovit gott. Jag gick upp vid 5.
Älskar Pluras bok, - men nu vill jag bara börja med de nya,som kom igår. Jag tror jag ska börja med Ann Heberlein, Jag vill inte leva, inte dö , för den har jag viljat läsa sen hon släppte den. Vet inte varför det inte blivit fråns nu.
-
Älskling sover... hans klocka ringer nog nu vid halv sju, de skulle börja lite senare idag.
Jag sitter med tvn igång, Rachael Ray på 3an, och jag inväntar Vakna med the voice, som börjar om 15min.
Dricker cola, - funderar på ifall jag ska börja glutta på den nya serien ikväll, - Revenge, på 3an kl 21.00.
Vet någon om det är en helt ny serie eller typ fortsättning?
-
Ingen viktuppgång sen igår. Bra, - men idag blir det hård bantning. Möjligtvis havregrynsgröt, eller broccolli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0