dagens bilder... i brist på annat =)

Harley och jag gick upp vid halv sex, som vanligt... då morgonkramas det, dricks cola, slökollar tv, Harley tuggar frukost.
(Sen brukar Harley somna igen...)
Varje morgon vaknar jag med en ny frisyr!!!
Min Harley vilar på min arm och kelas för fullt. Älskar honom så mycket!
Osminkad, morgonfrisyr och chilisås i mungipan... sen igår kväll?
Det finns inget finare än Harley.
Fin morgon utanför vårt hus =)
Harley på verandan.
Sen gluttade vi en totalt fjantig film....
Och tog egobilder... haha jag är pittögd!
Va är det för fel på min näsa?!?! Ful!
Heeeeej bloggen!
Puss på er. Hoppas eran söndag är helt jäkla tiptopp, - det är ni värda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0