drömmar-

Alltså jag blir nästan trött utav mina drömmar...?
Jag vaknade vid halv ett tiden åt att jag hade så jäkla roligt och det va jag själv som hade varit den roliga- jag vaknade alltså av att jag skrattade.
Sen kom de andra drömmarna... jag drömde bl a att Natalie (min brors ex) och jag satt i sängen och målade naglarna innan "läggdags"... och hon bara kläckte ur sig: "Jag måste spy... faaan va jag mår illa- va fan jag har väl inte ätit något konstigt? Det va väl inte broccolli i maten igår?"
Då fick jag hypris- jag sa: "Faaaan har du maginfluensa?!" Då blev jag jätterädd och förbannad (Är jätterädd för maginfluenser) och sprang in till mamma Textil i hennes sovrum och fick panik över denna maginfluensa-incident. (Vilket har hänt på riktigt- dock ej ang maginfluenser- men andra nojor jag hade när jag hade som mest hypokondikeri)
-
I nästan dröm gick jag upp till mitt ex Tony och han inredde sin lägenhet maximalt.. han bad mig komma upp och då låg jag utanför min pappas gamla lägenhet och solade med grannarna. Jag hade ångest för jg va för fet så jag solade bortom grannarna, - då ropade Tony att jag skulle komma upp och kolla hans lägenhet.
Där uppe va allt som "lustiga huset"- ni vet sådana gångar- "labyrint-aktig", - jag mötte Andrés kompis Mattias där och hans bror (??) och sen sitter Tony under bordet- sönderslagen (det har också hänt på riktigt- inte med Mattias och hans bror- för de känner inte varnadra, men andra)
sen vet jag inte vad som hände, men jag gick ut och satt fast i trappuppgången med ett bilbälte- då började jag måla kubik-formade glasbitar, - med nagellack.
Sen såg jag en skärm - utav vad som händer i trappuppgången.
Då kommer hela Tonys lägenhet ut efter mig och ska leta upp mig och döda mig.
- Jag hinner springa ut och plötsligt är jag ute på Lilltorpet (Mamma Textils torp) , - jag gömmer mig bakom skogen och tittar liksom "ut" mot de som jagar mig- då ser jag pappas lägenhets gräsplats- där jag och grannarna låg och solade förut- och då springer de mot mina grannar och plötsligt ligger min pappa där och solar och dom skriker "vi tar en Milefalk!"
Jag ser min pappa lugnt liggandes där, ovetande och blir så rädd. Jag springer ut från mitt hemliga plats.
-
Sen äter jag stark sushi och gnäller på att hamburgaren smakar gurka, - men jag bestämmer mig för att inreda läppglans- "ivy"-paket... det blir neonfärger för jag har läst i en blogg att det är inne nu.
-
Allt detta händer i mina drömmar... detta va endast denna natt...

Kommentarer
Postat av: chefen

okej :)

2012-01-31 @ 08:37:58
URL: http://bloggturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0