färgat underhår

Sådär ja, nu är det Hårfixar-tajm i huset! (inte riktigt sant, för det är ju bara mitt hår som fixas...)
-
Shiiiit va jag vill mycket.
Jag vill ha blont långt hår, vara fint solbränd, vara smal, åka utomlands... Ytligt det lät..
Hur som helst, - skulle jag aldrig lägga mig i ett solarium... men spray-tan är jag riktigt, riktigt sugen på att börja med/testa!
-
Nåja, detta med hår. Jag kan inte låta bli att tycka det är fräckt med färgat underhår.. även om många säkerligen tycker det är värsta ute. Men I don´t care.
Anyway, jag kan inte göra det för jag har för tunt hår, det skulle verkligen inte funka.
(Förutom kändisarna på bilderna, vet jag inte vilka personerna är, bara googlade bilder så är det någon av er eller någon ni känner så menar jag inget illa, - sökte bara bilder på sådant hår, hoppas ingen tar illa vid sig)

-
Tycker som sagt det är fräckt och spännande! =)
-
Nu börjar Thåström dokumentren, på 2an. Nu om 5 min. Älskling och jag är redo!

Kommentarer
Postat av: ellie

Varför funkar det inte om man har tunt hår?

2012-03-25 @ 12:33:05
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0