fetto linn

Jag sitter och dricker citronte med sockerbitar i, attans va sötsugen jag är. Älskling är ute och städar bilen, och hittade en 50cl cola till mig... weeii, dog ju typ innan... men nu ska jag dricka upp teét, för jag va liten frösen också så.
-
Jag tänkte fixa mitt hår imorse, men pga jag kliat så pass i min hårbotten, pga dessa sorts eksem/klåda jag haft både i hårbotten och på kroppen, - så väntar jag med det. Det kommer och går, men verkar bli bättre.
Nåja, jag hoppade in i duschen iallafall och rakade mig och sen sminkade mig, och älskling vaknade och sen satt vi här och hade morgonlugnt, kollade på Mupparna på tv... I love Kermit =)
-
Älskling och Harley (Han är hjälpsam, min lille gosse) är som sagt ute och städar bilen. Jag har fixat tvätt och pysslat lite här inne.
Ville äta min thaisoppa idag, med brocolli men fick fetto-ångest, bara känner mig som en fet klump så ska nog inte äta något idag. Ändå hade jag gått ner 3 hekto från igår... skulle ju dock helst vara 3 kilo... eller 30 kilo... Men är väl dömd till att vara en fet ful klump på59- 60-61 kilo hela mitt liv... Jag vill väga 50!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0