film tips!

Det blev inte den nya serien på 3an, Revenge, - jag hade faktiskt tänkt titta på den, men jag är värdelös på att följa serier... jag glömmer bort vilken dag i veckan serien visas, - jag sitter vid datan istället, jag gör något annat istället...
Nåja, darling fixade ner två filmer.
Jag önskade Jim Carreys  Eternal Sunshine of the Spotless Mind, har ni sett den?
Den är psykisk.. speciell. Djup på ett underligt sätt.
Fascinerad utav att Jim Carrey gör en sådan här film!
Han är ju faktiskt bra skådis, -i "allvarliga" filmer också.




Har ni inte sett den? Se den!
-
Men... det blev inte den filmen ikväll, för den knasade... så det blev Michael Jackson filmen, från 2004. Jag har den på DVD och sett den några gånger förut, och den är bra.
-
Älskling har dykt ner i bingen.. funderar på att göra det också. Ut med Harley en sista sväng, några kapitel att läsa och sen skönhetssömn.

Många pussar och kramar till alla sötnosar där ute! Sov så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0