fredagen den 13de. be afraid... be very afraid... eller inte.

Hallå i rutan!
Sjuka drömmar i natt också.. vaknade liksom fnittrig, vid halv två i natt.
Minns dock inte vad jag drömde...?
-
Gick upp vid 6 tiden, med älsklingen. Kaffemaskinen puttrade på, colan dracks. Vakna med the voice började... Jacob visade ett underbart youtube klipp, så coolt =)
Undrar ifall jag kan hitta det...

-
Idag är det fredag. Den 13de. Är ni skrockfulla utav er?
Jag är nog värdelös på det. Slänger alltid nycklar på köksbordet/vardagsbord, - och varje gång jag ser en stege (vilket man ju faktiskt inte för allt för ofta) så är det liksom som något tar över min kropp, - någon busig, våglig liten djävul... - som just bara vill gå under den.
Så.. Jag överlever nog denna dagen.
Känns fjantigt utav kanal 5, att just visa en "skräckis" (eller en wannabe... väldigt B-film) - just bara för det är den 13de, och fredag.
Dooh.
-
Dags för dusch. Önskar er en fortsatt trevlig fredags förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0