"Jag har en plan!"

Åh, det blev givetvis att jag tryckte i mig köttfärssås och spagetti. Ångest maximalt. Ber till alla världens högre makter att jag inte gått upp något till imorgon... Måste banta, och får då inte tänka på mat, ännu värre stoppa det i mig. Ibland är jag bara så jävla dum...!
-
Satt i valet och kvalet om vi skulle glutta Filip och Fredriks årskrönika (del 2) eller Agnetas nyårskarameller, men det blev en pendling mellan de två kanalerna och en del skratt!
Vi slog sen över för lite Jönssonligan och dynamit Harry , som är inne på sista minuterna just nu. Harry håller på att koppla bomben... Haha!
Jag älskar vanhedens bil... Ge mig den!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0