jag har ett litet stort intresse utav inredning =)

Så skönt det är med en eftermiddags-naptime! Somna till, lite sådär, en 30 min och sen vakna lite frusen och dricka lite varmt te. Kaffet är slut. Borde kanske påminna min kära att handla hem det, när han kommer från jobbet.
-
För några veckor sedan, - tror det va innan jul, - så va han, den iögonfallande inrednings-killen , som är med på Nyhetsmorgon på tvn, och gjorde ett inrednings-projekt. Det handlade om dukning inför våren, tror jag det va. Hur som helst, - det snackades om detta med glasvaser, gamla, olika former och färger, - och så skulle man bara sätta ihop dom lite hur som helst, blanda och mixa som det inte fanns en morgondag! Ungefär.
Och jag har väl typ alltid inrett så själv... oavsett om det varit med glasvaser, små figurer, jaa... ni fattar..
Hur som helst, - denna inredning han visade va så härlig! Så hippie, - så chill.
-
Skulle försöka hitta några bilder/inspiration..., men tror ni fattar principen, - och sen sätter man bara sin egen prägel på det! =)








Som sagt, lite svårt att hitta bilder på vad jag menar, men ni förstår nog min tanke...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0