kassettband o "rulla ner fönsterna"-by myself... jag har världens coolaste mamma textil

Efter "snopp-tårts inlägget" är ni fortfarande här..? Haha...
-
Nja, jag drog till staden och trots kylan älskar jag solens strålar, och tror mig snaaaarast sitta ute just för "ute-sittandes "- skull, med någon vin flarra och jukebox på axlen... höhö... - jag menade ju boombox...
-med goa kassett bands inspelningar.
I love it, any way.
Mamma Textil kör fortfarande på det. Hon vägrar dvd-box & "sådana där knappar som rullar ner fönstret" - iaf i sin bil.
Allt annat är värsta hypade i hennes liv... men bilen står det written "forever 70,-80,and the 90´s on!"
-
Nåja inne i staden traskade jag och stod och snackade sönder en 30 min med bruttan inne på Glitter. Det blir liksom alltid så.
I love roliga smycken.
Fjäderhår-smycke, legobit-ring och kyss-läppar-ring senare va jag inte ens klar där inne, - men ändå tvungen att kila.
Inne på Vero Moda va det vita leggins för 10kr.
(Tänkte dom med svart kort kjol + mina nya second hand boots/med sko-smycken)
-
I nästa inlägg kommer lite bilder från dagarna som varit.
-
Förresten... Någon som vet vart bandet Shebang försvann??
Tror jag frågat de innan men inte säker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0