längtar till götet i mars

Nyårs helgen avklarad... verkligen. Blev ju minst sagt aningens mycket av allt.
Älskling min är hemma idag, vi är relativt trötta på nyår och idag är en seg och slö dag. Fixa lite här hemma, jag har dock tagit mig en behövlig dusch och sen slökollade vi på Karate Kid, med Will Smiths son... Han spelar så galet bra!
-
Älskling ska precis boka hotell för oss i Götet, när vi ska se Thåström. Lääääängtar ihjäl =)
På lördag (nu den 7de jan) är en dokumentär om honom, missa inte!
Vi såg precis en teaser från den, och första älskling säger är; Fan va gammal han blivit!"
Då blev jag arg som ett bi! Thihi.
Thåström är alldeles alldeles underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0