minst 5 hekto trots jag åt som mat aldrig mera skulle existera

Hej alla sötnosar!
Hoppasni zzzznarkat gott och läänge!
Jag vaknade vid kvart i sex, gick upp och kissade och Harley fick göra det samma. En av oss gjorde det utomhus, gissa vem...? =)
Men jag dök ner i bingen en timme till iallafall och kelade min sovande älskling.
-
Sitter med tvn på, meningslösa programmet Gilmore Girls visas... minns när det började, då visades reprisen på söndagar, Tony och jag brukade spendera förmiddagarna framför tvn efter helgens fester och rätt sega i skallen. Medans han gillade serien (för dottern va snygg...) så hatade jag deras jävla tjatiga dialog som hela, hela, heeeela tiden håller på... Fick sinne på den. Liksom ni fattar, - bakisseg i skallen och lyssna på dom två?
Jag gillar fortfarande inte serien, men ibland har man bara tvn igång, right?
Sitter och dricker morgon colan och helt galet förvånad att jag gått ner ett halvt kilo sen igår! Jag åt som en grek! Jag tror jag snabbt kan fixa dessa 5 kilo iallafall, nu kör jag en vit månad, och tydligen är det ingen hemlighet att alkohol innehåller en del kalorier... och just sådana kalorier älskar att placera sig på min mage. Jag hatar min mage och har alltid ångest över den. Till och med på 41 kilo hade jag en liten bula på magen... Det va jävligt ångest. Då kan ni ju bara fatta hur det känns nu, typ 20kilo senare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0