my cell want´s 2 be pick´ed up, yeeaah !

Ah, ändrade planer! Darling ringde och berättade att han skulle typ bara måla klart det han pysslade med, och sen kom han hem, så vi ska åka till Kristianstad och hämta min nya mobil. Fick ju en helt ny sony ericsson för.. typ en månad sen? Funkade i typ 2 veckor... sen heeeelt knas, och eftersom det inte är okej så lämnade vi in den och så fick de skicka en ny till mig. Den ska vi iallafall hämta idag.
I Kristianstad... kanske jag hinner titta lite i staden också...? =)
Är inte jättesugen på det idag, har jätteont i min mage.
Vet inte varför. Men ikväll blir det nog thaisoppan , och så huttar jag i lite brocolli i där också.
Kan nog bli gottis, och skönt med varmt i magen när man har ont.
-
http://www.youtube.com/watch?v=K3lTCDxtYmk&feature=related
Underbara Takida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0