my man is better than you´r man

Tjenixen bloggen!
Så väldans fint det börjat bli här hemma, min karl har jobbat jätteduktigt på övervåningen. Heeeela dagen! Det har liksom varit en sån grej som han fick fixa med, för möbler ska flyttas och saker är överallt... så jag har dykt upp lite då och då för att checka hur duktig han är =)
Blir väl att fortsätta imorgon, han har dille på vi ska flytta runt i sovrummet för att få mera plats, och det kan nog stämma och bli bra!
Gluttar just nu Jönssonligan får guldfeber på sjuan, de visar ju en varje kväll nu. Men det är helt ok, - de är maxat kult dom filmerna. Minns att Mange (brorsan) va typ crazy i dom, så när jag brukade åka till dom i Halmstad när jag va 11-14år cirkus, så tittade jag igenom Mange och Mias alla A4-inplastade papper i pärmar , (ORGANISERAT I BOKSTAVSORDNING!) med alla deras VHS filmer, och dom hade sjuuuukt många filmer, men det brukade bli Jönssonligan-filmerna, och Dirty Dancing. Haha!
Kl 22 ikväll är det som sagt Eldkvarn, live på circus. På ettan.
Och jag har fått söta påminnelser av några stycken idag, - för alla vet ju att jag är Plura-tok!
-
Imorgon jobbar darling hela dagen... och jag ska banta, banta, banta... Ätit helt okej idag, men känns alltid som magen är svullen och jag dunderfet, när jag har mat i magen och hinkar ner med cola och nu dricker jag lite kaffe ibland också ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0