partymusica o medelhavssugen

Havregrynsgröt i magen, så attans gott, med hallonsylt och kanel. Mums.
Min kära har dragit till jobbet, jag sitter och gluttar på Al Bundy.. Han är världens skönaste snubbe.
-
Är duschad och sminkad, och har morgonskickat sms med mamma Textil. Åker nog till henne i Halmstad nästa helg. Mysigt med bara "mamma-dotter" helg ibland.
Plus gå lite i affärer i Halmstad. Jag bodde där cirka två år, - men ändå ingen stad jag liksom saknar. Den är mysig och underbar, - speciellt på somrarna.
Vem vet vart jag flyttar nästa gång? Nu har det ju varit Skåne, Halland och nu Blekinge...
Det känns som jag är gjort för Kroatien eller Grekland.. Absolut.
Och Berlin hade jag också kunnat flytta till.
Santorini, i Grekland. Här har jag varit tre gånger, och hade utan tvekan kunnat flytta hit. Utan tvekan!
-
Jag tror jag har "vill åka utomlands"-feber!
Sol, bad, rosa drinkar (drinkarna kan jag dock fixa i kalla sverige..)
Imorse vid halv sex, så gluttade jag min mobil... då visade de temperaturerna här i landet. Stockholm hade typ 8 plusgrader?
Heeeeelt crazy!
-
Våra värsta år, är som sagt igång på dumburken, men jag har hög musik igång... spelar the voice, genom datorn.
Denna låt är gryyymish.... David Guetta feat. Usher, Without you....
----->
http://www.youtube.com/watch?v=jUe8uoKdHao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0