rädda bruden för helvete!

Minns ni Berny Pålsson? Som skrev Vingklippt Ängel, samt Känn Pulsen Slå ?
Jag följde henne innan boken kom, inne på helgon.
Och läser hennes blogg nu, har båda böckerna också.
Minns att hon hade en söt vän som hette något på Candy.. sökte på Candy inne på google...
Först hittade jag denna brud; ni måste checka... hon är helt waisted ...
http://candyfuckinlicious.blogg.se/
Bruden är alltså 23 år och viker ut sig i varje inlägg och har en porrblogg också tydligen. Kan ingen rädda denna unga kvinna?! Jag blev bara paff och tyckte det va så tragiskt!
Var är hennes föräldrar? Visst hon är vuxen, men ni förstår... Kollar ni bloggen så kommer ni också se det tragiska... Och så skriver hon om sina ätströrningar (vilket väl är helt ok att skriva om i bloggar) och hur hon skär sig och etc.
-
Hittade iallafall sen den Candy jag letade efter. Tänkte mig att hennes blogg är nog läsvärd. Vi får se, minns att hon skrev rätt bra inne på helgon iallafall.
Här är hennes:
http://heysugarmagazine.se/candy
-
Nä, nu ska jag glömma kvällens chock, pussa min älskling (som jag tycker så mycket om!), och sen dyka ner i bingen och läsa bok. Först en kvälls-"kissa och bajsa"- för Harley alltså...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0