shake that ass, girl

Tjänare bloggisen!
-
Hoppade på bussen, min sambo låg ju och vilade och hade snott min Thåström-bok..! Hehe... lika galna Thåström-fans, båda två. Lovely!
-
Traskade runt i affärerna och slutrean inne i stan, -som ni vet gillar jag reor men inte folk och köer... och har knappt något intresse utav kläder (förutom att jag vill ha dom på mig, annars vore man ju naken... Daaa!)
men nåja, - nu är folket borta och köerna... och alla "dom vanliga" storlekarna... hittade ett par grymt heta trosor på H&M, men storlek 44... Jag har 36.
Funderade starkt på att gå in på Willys, tokäta kakor och sen gå över till en pizzeria och bara svulla för att få ett ass så jag jag kunde ha dom trosorna...
Haha, - eller inte!
(Fan va ytligt det lät. Har läst Kissie:s ironiblogg lite för mycket?)
-
Nåja, hittade två par leggins , båda i storlek xs/s inne på JC, som passade riktigt bra!
Ett par är rock-glam glansiga, och de andra är lite tjockare men också glansiga.
Har fått en noja att glansiga schysta snygga leggins någon gång kommer ta slut... och har ju leggins nästan varje dag, så..
-
Hittade också ett linne på Vero Moda, både 70% rea samt rea pga ägarbyte. Skitbra!
-
Blev en body lotion också.
-
Träffade Timmy en sväng och stod och snacka, - sen kom darling och Harley med bilen, då dök vi in i gatuköket, jag tuggade kokt korv med bröd och darling hamburgare.
Kom hem för någon halvtimme sen, darling är hos André en sväng.
-
Bilder kommer senare =)
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0