sko galna kvinnor...

Min älskling visade imorse mig ett par boots med nitar på, som någon han hade inne på FB hade lagt ut... så frågade han mig ifall det inte är sådana som jag ungefär tycker om?
Vilket han givetvis visste svaret på!
Hehe.. sen brann jag lite för det... Jag är knappt intresserad av skor alls. Jag vill ha bekvämma, lite fräcka, men detta med sko-galna-kvinnor förstår jag inte alls!
Nåja.. Hade mina boots med nitar, men dom gick sönder. Och det är sådana jag tycker om, och precis sådana som älskling visade mig =)
Jag har en del skor, kanske ett fem-sex par höga stövlar, moonboots, converse, vinter-fodrade ecco (skitbra!), lack-platå skor (någon som vill köpa? använda en gång!), "vanliga" vinter/höst fodrade stövlar, något par ballerina och jaa... men det är ju liksom basic... en skogalning brud har ju oftast över 50-100 par..?
Jaaa.. jo dock har jag ju mina Demonia lackskor, som jag haft gryyyyymt roligt i. Och utan tvekan de dyraste skorna jag köpt. 2800 ungefär..
Så. Nu gled jag runt och hittade coola boots med nitar på, inte farliga priser alls!
(dessa fina hade jag.. men gick sönder... finns inte längre... Behov av nya!)

Och här är mina fiiiinaste;

-
Hihihi.. Så det är "boots med nitar"-jakt på gång här i huset...
Inne på have2have.se, hittade jag coola iaf!
-
Vi har varit ute en runda, träffat André lite snabbt, handlat middags mat (Älskling och Pierré ska äta köttfärssås och spagetti) och jag har precis ätit min middag, brocolli. Såååå gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/svarta-boots-med-nitar-riktigt-lader-inkopta-i-spanien-auktion_342402_147977833

2012-01-28 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0