snopp tårta... shit va omoget..

New York. Där va jag i natt. Och så beställde jag massa kilo rostbiff.
Drömmar är knasiga!
-
Gick upp vid 5 tiden, nu är det vakna med the voice. Har druckit te som en jävla kamel.
-
Idag är det den 30de Jan... då är det snart februari.... och snaaaaaart vår =)
Träffa nytt folk, sitta ute i parker, slippa kyla och bara genuint alla blir bara gladare! Mysigt.
Jag vet att många säger att vi knappt haft någon vinter, men jag är banne mig trött på mörker och kyla. Därför jag bl a vill åja utomlands. Plus att det verkar vara en liten down-period nu... så är det ju ibland.
-
Har jag visat bilderna på Miley Cirus - när hon firade sin boyfriends 19års dag? Trodde Miley hade lite skinn på näsan och inte såhär "billig"...?
Känns aningens sunkigt....?!

Kommentarer
Postat av: Chefen

haha dick lover

2012-01-30 @ 07:39:02
URL: http://bloggturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0