sockersug maximalt

Tjenixen!
Livet börjar som sagt återhämta sig... eller kroppen iaf... Haha.
Idag har känts som värsta stora ätar-dagen, - ägg, fiskgratäng, 2dl yoghurt... Ah, ångest. Hoppas jag inte gått upp i vikt till imorgon.
Den fiskgratängen (färdigrätt) den innehåller faktiskt inte farligt mycket kalorier så vi får hoppas på det bästa. Nu vill jag verkligen klara mina minst 5 kilo ner.
-
Idag har städats lite, kollat filmer, varit en sväng i Karlshamn.
TT och Mia va också över en sväng ikväll.
-
Hittade en söt blogg (ordagrant!) en tjej som bakar massa. Hon hade gjort Rainbow cupcakes , väldigt söta och väldans enkla egentligen, vanlig muffinssmet och så häller man i olika färger av karamellfärg och sen bara in i ugnen!
Är ingen människa som bakar själv (tyvär... för det är galet roligt!) , men jag läser-eller kollar på alla fina bilder på bakverk, i oilka bloggar. Tycker det är kul =)
Hr är hennes, med regnbågs muffisarna; (som förövrigt verkar vara en gullig tjej!)
=
http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Det är absolut okej, jag blir bara glad! Tack så himla mycket för alla fina ord, söta du ♥

2012-01-02 @ 21:11:17
URL: http://muzicmecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0