TJENIXEN PÅ ER =)

God morgon, hoppas ni sovit gott.
Det har jag, i vårt "nya" sovrum, jag kände mig nog lite vilse när jag kom upp ur bingen, väääldans massa plats på "min"  sida, nu när den stoooora bruna möblen är borta.
Gick upp, ut med Harley, sen fick han frukost, och jag hoppade in i duschen och fixade sen sminket.
Colan är slut så det fick bli kaffe (!! Hör och häpna!) ,
och sitter nu framför datan, tvn är igång. Jag i myskläder, Harley leker med min playboy sko... fast han vet han inte får det.. Jäkla busunge!

-
Istället för Pirats of the caribbean igår kväll, så såg vi Cornelis , jag såg den tre gånger på bio, men älskling hade inte sett den innan. Sen la vi oss vid 12 snåret, just nu sover hela huset , - både André och Pierré är hemma, och Pierrés flickvän, Alexia.
Älskling ligger också inne och zzzznarkar.
Idag fortsätts väl inredningen utav sovrummet, och kanske plocka bort julen... det skall ju göras denna helg...
Vi får se vad som händer idag!
Jag längtar efter mina nya böcker, vill läsa, läsa , läääääsa! (Jag har iof en del böcker jag inte läst än, jag har verkligen massor av böcker, men just nu vill jag börja med dessa... GENAST!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0