tummen upp för adlibris. snabb leverans och jag är en trogen kund =)

Idag fick darling tydligen den där "jorden går under"-filmen att funka, den heter- roligt nog- Ice Age, - och jag tänkte ju direkt på den tecknande!

Men han va bestämd med att det verkligen inte va den.
Den har väl hållt liv här på tvskärmen nu lite mera än en timme, - men ni vet... - Jag är ingen vidare filmmänniska. Jag finner sällan "ro" att bara se en hel film, - jag vill snacka om saker , skicka sms, kolla datorn, pyssla, sjunga... så jag är värdelös att se film med.
Ja inte alltid, - vissa filmer vill jag ju verkligen se.
-
Har fetteångesten. Tycker jag är värsta tjockisen. Och nu ikväll åt jag havregrynsgröt... och en bit omogen honungsmelon.
Usch. Imnorgon ska jag bara dricka kaffe, te, cola. Ingen mat alls.
-
Nu är förresten mina böcker hemma =)
Weeeeiiihhh =)
Vilken ska jag börja med?!
Min fina lilla valp.
Har några kapitel kvar... sen dags för någon av de nya =)
Mmm... livets dryck.
Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0