jacob eklund, en riktig heting?

Har haft sån där "ja det går mot våren"- känsla idag. Solen sken och jag begav mig ut på en promenix, och solen bara lös och värmde mig och jag skickade massa glada "Jag är lycklig ute i solen och snart är det vår"- sms =)
Invigde också mina adidas skor.
-
Har tittat på Änglagård- tredje gången gillt, - som jag skrev i förra inlägget.
Alltså jag har svårt med Jacob Eklund. Antingen är han grymt snygg eller... typ inget speciellt? Kan fan inte lista ut vad jag tycker om honom. Hans röst däremot... God damnit , - den är fin som snus den!
Han är liksom en sån, som om man skulle liksom hamna i en dialog med honom så skulle man bara sitta tyst för han har så mysig röst.
(Och tro mig, det är inte ofta jag blir tyst... eller är tyst. Man har väl fått en röst för att höras...? Hehe!)
-
Ok, - han är het.  Utan tvekan.
-
Nåja, nu inväntar jag min darling som snart kommer från jobbet. Dricker cola, lyssnar på The Voice.
Här kommer lite dagens bilder:
Hittade en lokal-fräckis bil vid affären. Honk-hoooonk!
Harley och jag gluttade på Änglagård.
Kitty:s blogg kollas varje dag... och cola måste drickas varje dag. Hur skulle jag annars kunna överleva?
Nu vill jag bli solbränd !
Vi har sagt börjat få helt ordning på övervåningen.
Fast några bananlådor får stå uppe... haha... (det finns ett vanligt rum här uppe också, men det fotar jag inte... det är ju Pierrés:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0