och david hasselhoff

Jag va lite förvirrad i förra inlägget... alltså, jag hatar ju allt med facebook.
Kan ju fan inte ha det.
Fick sinne på det, efter typ en tio min... Började skälla på min darling.
-
Nåja, vi tog på oss lite varma kläder och gick till restaurangen, darling tog en öl och jag äppelkaka. Yummi yummi.
Nu har vi precis sett klart Cry baby med Johnny Depp, old time goodie.
Tydligen fick denna filmen igång min darling ordentligt (bilarna och musiken) han är nämligen helt crazy ikväll, - han dansar och sjunger på "sånt är livet" , och berättade nyss sina planer om att dyka in längst in i garderoben och plocka fram skinnvästen och bootsen och sätta sig.... i sin ford mondeo... haha...
-
Nåja kul när min kära flippar loss =) Han dansar roligt och gör sitt "kanin-tänder"-leende. Min pussgurka.
Han sa nyss  att han skulle "äta en macka med rost på" fast han menade nog rostad macka med ost...
min älskling är kul på folköl. Själv är den 14 dagar för mig utan någon dricka alls... Inte för jag har några problem med alkoholen, men kunde ju testa en månad utan. Det gör ju blondinbella, alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0