baby, the 80´s are calling 4 u, bring u´r boots, - come on, sing along, shake u´r ass like never before, laugh all night, - ohh... give it 2 me

Bjussar på dagens bilder... for you, my dear friends!

Vi börjar som vanligt med morgonmyskramkalaset i soffan, Harley och jag.
Jag vet fortfarande inte hur jag ska plåta med denna hypade mobilen så dom ska komma rätt... uppoch ner, som min värld...
Världens finaste som finns!!! Gosigaste grabben i hela världen. Och han är min!
"Hallå, morsan - varför går vi upp vid 5 varje morgon? Jag blir fett trött..." Min gosse börjar bli en trotsig tonåring!
Kelar morsans knä. Mysbrallor... har säkerligen spillt något gott där som min gottegris till valp luktar på.
Och precis som alla vardags morgnar - så gäller ju Vakna med the voice!!! Jag och Björken... Han är en sådan kille jag aldrig skulle kunna falla för. Alldeles för egokär och tränings-nörd. Men han är rätt go att lyssna på. Jag älskar ju Vakna med the voice- gänget!
Aldrig sminkad innan kl 9... då slutar vakna med the voice, så då blir det dusch&smink ^^
Gooood mornin´, vitenaaaammm...
-
Sen drog jag till staden... och lite slut-rea,,, (ja jag duschade o sminkade mig först..)
Inne på Vero Moda hittade jag detta linne. Typisk min stil. Det sa hon som jobbade där också. Hon känner inte mig så hur kan hon veta min stil? Ville hon bara sälja? Blev jag en slyna för detaljhandeln:s hyenor?!
Nää... men detta linne är min stil Puss till kvinnan som jobbar på Vero Moda i Karlshamn.
Mina Glam/rock-leggins samt mina glansiga leggins... För billig peng.
Mina glam/rock leggins. Kommer användas maxat. Har skjutit upp att köpa sådana här... just pga jag inte kunnat bestämma mig ifall I want them, or not...
De andra paret är glansiga, men lite tjockare.. alltså varma! Fint och bra! Skulle ta foto på endast dom men Harley ville godkänna dom samtidigt...
Och en "apelsin"-body lotion blev det också... ynka 39kr... , - köpte alltid Body Shop:s förr... i denna doft. Luktar fräscht!
-
Hemma nu som sagt, darling sitter vid en data, jag vid denna, och Pierré (darlings 18åriga son) vid en data. Familja computer... is in daaaa house, - bitches!!!
(Nåja jag lirar ju go musica..!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0