en sådan dag

Dooh... bara en sån sväng av bara feeling totaly bad.
Jobbiga tankar.
Fyller min hjärna med massa bilder. Wish I was beautiful, - not looking like this...
Är bara verkligen en sådan dag. Psyket är verkligen inte ens bästa vän.
Önskar fan man hade lite jävla "blondinbella" i sig, - och kunde skippa att ödsla negativ energi på att må dåligt och istället se det bra och lägga positiv energi på det.
Jag har alltid rätt bra självförtoende angående mig som människa/person/vem jag är, - det är det där "andra" som faller kaos i hjärnbalken.
Kaos, tryck ner.
Gillar inte alls det. Det tar verkligen energi.
Inte min kropp, men bilden talar för detta inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0