helgens bilder =)

I helgen va jag som sagt i Halmstad, för en helg med mamma Textil.
-
Köpte nytt silverschampoo... Braaa...
Lördags morgon började med att jag vaknade och kollade på Dr Mugg.. haha... Markoolio är bäst!
Spännande...!
Han är så jäkla rolig...

Efter lite "bajs-humor" så fick morgonen börja...
dags för en runda på staden..
Vi åkte bl a till Amnesty och jag hittade coola boots med sko-smycke på... skitbra till SRF i sommar =) Kostade endast 25kr!
Helt nice!
Jättefin palestinasjal för 15kr! (Har åkt en sväng i tvättmaskinen nu, givetvis!)
Där va fullt av saker.. stoooor lokal.. och massor av grisar...
Och ännu mera... alla som har gris-fetish och samlar på grisar... - åk till Amnesty i Halmstad.. för välgörenhet också, så det är attans bra!
-
Efter Amnesty blev det snökaos och det blev "vanliga" affrer inne i stan..
På min favorit-skoaffär hittade jag dessa "Robyn-"style skorna... Dna. kostade runt 700lappen men kom dit två min innan de ställde så hann inte bestämma mig eller testa... nu ångrar jag det gryyyymt. Fett coola!
Köpte rosa och grå-leopard leggins, på Gina. 20kr st.
På Cubus blev det "Ta 5 för 100kr!" snygga smycken!
Leopard legging på H&M för 99kr.. Jag ser ut att vara 15 här eller något.. ahha
Textil och jag osminkade innan shoppingturen.
Köpte kjol för 50 kr på H&M (här är också mina nya leggins!)
Nice =)
-
Sen åkte vi till Lisbeth på middag. Träffade brorsan Mange, Mia och Elias.
Elias min brorson lirar tvspel.
En av faster Linns tre grabbar!
Sötis!
Spela tvspel.. of course...
Lego star wars!!!!
Heeeeelt inne i spelet...
Lisbets nya lägenhet, centrallt i Halmstad. Helt ok utsikt =)
Elias lekte med foto... och gjorde om en bild på mig... han lovade att han skulle göra mig- jag citerar- "skit snygg" - detta blev resultatet... (märk dock - han har gett mig muskler!!)
I trappuppgången hos Lisbet fanns det en dörr hos en av hennes grannar... tyckte den va galet söt... detta va lördags sen kväll-kanske någon fixat det så personen som bor där inne får se det morgon efter?
-
Igår. söndag. Morgonpromenad precis vid havet bor ju mamma Textil. Vi hälsade också på hennes granne, en välkänd konstnär/skulptör.
Hans lilla ataljé.
upp och ner vänt hav... haha

mamma Textil!
Jag började garva åt måsarna... undrar om de har varit väldans förvirrade här? Kolla hur de har gått? Som jag i fyllan.... ehhh...

Igår eftermiddag så pysslade vi =)
lite material...

Textil pysslade boxar, med sitt typiska änglar-motiv =)
såå kul =)
jag gjorde bl a massa kort =)

-
Nu blir det film med Jim Belush, - Curly Sue.
Den går nu på tv1000 family.
Har druckit kaffe så urinblåsan känns som jag borde vara en kamel.
Puss så länge, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0