walk in the past

min ströööööm--- vrldens goaste vän!

Letade e
fter ett fot (det gjorde jag redan i förra inlägget) - dock hittade jag inlägg och bilder sen 2007.. från januari .. här kommer lite gamla goa bilder från då!
-
Miiiin Maaange - vi va bästa vänner-umgicks varje dag i flera år.. sen drog han en sväng till USA .. attans.
Finasre vn r han finns inte!
Malin o jag testade sexställningar.. jag försökte sova fast  jag hade en snygg blond brud ovanpå mig??
nu ser ni hur tråkig jag är... jag bara kollar på al bundy
-
min fina vn. Glömmer aldrig dig. Sven. Han finns inte fysiskt längre- men han finns alltid.
jag fyllde 20 o min voffe kramade om mig. Sluggo.
jag o Janne (mitt ex) valde roliga tröjor...
laxen o jag innan utgång... paaaartaj!!!
Hardö --- fina underbara vän. Han hatar min ångest när jag sjunger mitt i natten- han blonderade till och med sig för att vi skulle vara BEST FRIENDS FOREVER... HAHA...
fina hardö.
ibland tränade jag ju också... haha... och så hade jag blonda lååånga extensions.
jag lärde mig lite gitarr under 2 år i halmstad
jag o Texas. Så underbar !
Texas!
-
nu hittar jag inte mera bilder.. eller jajo det gör jag.. fnittrar lite. Minns. Livet är rätt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0