oh lord- won´t you buy me a ...-MB?

Äsch jag skrv ett inlägg men det verkade mest va ord nerskrivna- logiken bakom orden fanns men jag placerar de kvar i skallebanken.
Jag vill ha fina rosor, ett tag i mitt liv hade jag vita liljor varje vecka hemma. det va vackert. jag gillade det. varje onsdag fick jag nya.
Blommor gör mig så jävla brudig. Jag tycker det är så vackert och jag blir glad av blommor. Jag tror jag reagerar precis som brudar på  film gör.
Jag ska sluta se film.
-
Vad hittar ni på denna kväll?
-
sovestund -igårkväll... Harley vägrade att vara med på foto...
kan läsa hans ord om, om, om, och om igen.
-
jag älskar min AL BUNDY. det finns ingen underbarare karl än han?
Peg är världens goaste brutta .
öööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Imorgon är det fredag. Jag längtar efter att åka en helg till Lilltorpet. Det är skönt för själen. Rogivande.
-
Kram till er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0