could you be loved

gårdagens bilder...
det började lugnt o stilsamt inne hos Benny.. karlarna byggde hus och drack rum &cola. Jag drack vin och plåtade en katt...
Aslan (Bennys hund) va sugen på vin??
Aslan va lite hång.
det byggdes kök inne hos Benny. Här på bild visar min styvson sin rygg och min karl skäller på honom? Haha
Han skippade snickarbrallorna och körde mjukisbrallorna... åtminstonde innan utgången
Min karl visar ryggen, min styvson visar något som hänt på facebook och Benny räknar "snickeri"... =)
André.
Kärlek mellan min karl och min granne. Benny gillar att va "bakom" min man... hmrm...
André visade sin bakdel..
Älskling&Benny jobbade på. jag satt och pratade och drack lite vin. Min fot följde med i denna bild
Jag sa något i stil med "här ser lite ut som en byggarplats- ölburkar, skiftnycklar och en katt" - men attans vilket fiiiint kök Benny fått. Jag och darling want it too!
Min fina karl hamnade upp o ner...?
Undrar ifall benny är född 1965 och undrar om han inte alls dricker Jamaica rom utan istället HB med viloett tabletter i...? Vem vet inte du, vem vet inte jag... fråga stjärnorna om när... Plötsligt ringde Lisa Ekdahl till min hjärnbalk.
(det va väl hon som skrev / sjöng låten?)
Benny gav mig en prilla. Jag har inte snusat på över 5 år?  Jag kör hård-reklam för - GENERAL SNUS- FÖR DEN ÄR BÄST. Nu fick jag en "Granit-jävel" och mina läppar kändes som Hollywood fruarna skulle "die 4 my lips"
Mitt i allt byggande dracks det lite vin o violett-jamaica rom. Men go musik spelades. Man kan tro att Benny alltid lirar hardcore- men denna kväll blandade han med Carolina Af Ugglas. Och vi hamnade givetvis i en underbar dialog om denna fina kvinna. Hon är galet underbar. Benny är kär i henne.
Såhär ser min man ut nr han gör det jag kallar "kanin tänder" - just här ber jag honom om både kanin-tänder och "se sexig ut".
Ni vill ha min man. I know it.
-
Hihi..ja sen blev det ju en utgång också. Jag va alldeles för upptagen med drinkar och meningslösa ragg- jag pekade på min karl och körde den där "fånga in fisken"- brudgrejen. Sen fick vi massa gratis drinkar och män som gick hem med sin hand och älsklingen min fick ju pussa på Kaj Carlsson- från Sinnfem. Han spelade nämigen.
-
Jag vaknade imorse och jag bara tycker så mycket om mitt liv. Världens finaste karl. Världens finaste lilla valp. Världens underbaraste familj. Världens bästa jobb (som snart börjar igen- för er som inte vet- jag säsongsarbetar)
ahh jag är bara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0