big girls dont cry

That´s hot.
Spelar Thåströms nya- jag blir rätt sugen på längtan tills vi står där. Jag älskar att se honom live. Jag älskar Thåström också.
-
Vad gör ni? Jag har eftermiddags vilat en pyttestund och ätit broccolli.
-
Min lille valp är charmigt underbar- dock lite i "trots-åldern". Han skäller lite ibland - utav ingen anledning alls- då kommer han på sig själv med hur fjantigt det är- ,- sen ibland är han "mamma-kär" så det är inte kloooookt... Han är det finaste som finns,
-
blomman från vårt sovrum typ... dör?
vem tände lampan? (eftersom jag svoer sporadiskt så sover jag IBLAND på eftermiddagen- en 30 min)
Det sägs "väck inte björnen som sover.." det funkar inte på mig. Väck mig gärna så jag får någon att snacka med =) ( När jag sover snackar jag bara med mig själv och det känns schitofrein:int)
-
-
nu längtar jag tills" lillebrorsan" kalas på söndag. När sjuttsingen lyckades han bli 14 bast..? Nåja, - det ska ätas tårta och jag ska berätta om hur livet är "tio år senare" (höh... jag är ju 15 år äldre än honom... dock va jag inte alls lika tuff som han va - när jag va 14. Jag va hemma varje helg- spelade tvspel och dataspel- det va typ allt jag gjorde.)
-
Spelar Thåström. Men under tiden -älskar jag denna godingen: http://www.youtube.com/watch?v=E6sqA9QtV5I&ob=av2e
-
den spelade jag hela natten - under en av sweden rock- - det va innan jag& min karl blev tillsammans. Jag och BioKillen fick ett helt rum i en stooooor stuga här i Blekinge- och jag spelade denna låt varje gång jag försökte sova /alltså mellan rocken & alkoholen/
biokillen hatade mig när han försökte sova. Jag svarade med "men hallå jag är deppig!" han frågade varför "för vi kan inte gå in på festivalen nu"
"snälla Linn. sov. det är natt."
Jag: "Det stod på aftonbladets innelista att det är ute att sova"
-
då va kl typ 5 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0