heminredning!

Vi är i full rulle med att fixa hela huset!
Pierré ska flytta, så vi håller på att fixa med övervåningen. När jag flyttade in fyllde jag ju med en del saker.. väldigt mycket saker... så jag fick ju sno älsklings gardrober och annan plats... haha...
Övervåningen är som ett stort vardagsrum, delat halvt med ett rum, och sen ett riktigt rum.
-
Vi ska vända runt på sovrummet, för vi kastade precis ut en möbel som älskling haft alla sina kläder i, och där vi haft en data på och alla viktiga papper "kontor-stället" liksom... vi skulle försöka få upp den på övervåningen, men det gick inte så då kastade vi ut den istället...
Övervåningen blir iaf tv-rum, ett rum med data/kontor (+ dom lådorna som tyvär inte får plats någon annan stans) och Pierrés rum blir ju Andrés , om han nu ska bo hemma innan han fått något eget, efter det blir det ju gästrum.
Känns liiiite som när man flyttar, - saker överallt! Det är superkul att ändra om, eller inreda, men är du klar med ett ställe så är det ännu mera saker på ett annat ställe... Haha!
Dricker kaffe nu, min karl får fixa de tunga möblerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0