kliar i fingrarna att plåta igen =) Min mobil är hemma igen!

Attans, Pirats of the caribbean funkade inte... darling satte igång "The warrior" istället... manligt värre, så jag lekte med min saknade mobil =)
Har ju haft en lånetelefon nu, typ 1,5 vecka?
Åh det är så attans roligt med appar! I´m totally hooked!

-
Nåja, detta innebär att jag kan lägga ut bilder igen, - jag har iof tre digital kameror.. men orkar tydligen inte funka med batterier.. och mobilen har man ju på sig hela tiden...
Nåja, hur som helst ska jag börja sälja massa kläder på tradera igen tänkte jag! Eller massa och massa... men har ju en del leopard, cherry, lack.. ah, lite sånt smått och gott.. och rave brallor... jaa.. sen den gamla galna tiden. Jag är mera grunge-klädsel människa, fast givetvis lämnar jag aldrig min "kort kjol, mycket tuttar"-look... Never ever, girlfriends!

Nåja... Igår började vi ju göra om här hemma... Plåtade början i sovrummet just nu, älskling ska börja nu ikväll... Skulle egentligen plåta där uppe (som nu är tvrum, och vardagsrum/kontor, + Pierrés rum, men André ligger och sover i soffan så jag får plåta där imorgon istället!
Älskling flyttade in min rosa byrå... den har jag målat själv! Älskling sa "jag är målare - så jag ser det...!" tyckte det va elakt...
Och så placerade han min andra byrå i hörnan istället för vid fönsret... sen gömde han min GULA PARLINO TOMTE - för den tyckte han inte skulle stå i fönstret, - med mina peruker på sig... (ser ni den?)
Som sagt vi flyttar runt i sovrummet, och igår kastade vi ut den enorma bruna grejen som har haft alla darlings kläder i sig... så nu vet han inte vart hans kläder ska ta vägen.. vi ska fixa en till garderob.. har två där ute och en där uppe.. men ändå ingen plats...
Harley va ute en sväng, men när han ser någon i köket då vill han in direkt.. ha ha den lille gottegrisen.
Min fiiiiina lille valp, han är så galet mycket älskad!
Jag köpte coola öronhängen idag (sov vanligt följer min playboy - fot med på bild...)
Jättejäääääättesvårt att få han att titta när man ber honom...
-
Ja som sagt , mera bilder nu framöver =) Ursäkta för dålig skarpa på dessa, kladdade med ljuset och höll på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0