wish you were here

Jag lyssnar på Sissel. Ni som vet. Sissel. Min morfar va allt för mig. Nr han gick bort då försvann så mycket utav mig.
Min morfar va allt för mig och han vet hur jag lskade honom och alla mina voffisar- jag tror det måste vart ödet att jag fick Jäger. Världens finaste drever. Världens finaste. Min. Född och död på samma datum som min morfar. Älskar den hunden.
Han va den enda vän jag hade, och jag satt med honom varje helg-flera timmar . på vår lilla sten. Vi pratade om nagellack, - att han aldrig fick lämna mig- ibland pratade vi om mormors köttbullar. Han kommer alltd varar mitt underarbaraste. Oftast pratade vi inte, - jag bara satt dr. På denna sten som min morfar (som betytt allt för mig) - fixat- där satt vi. i timmar. Jag minns det och värderar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0