ensamångest

Tjenixen bloggisen!
Dricker meningslöst green thé. Det smakar urin.. Äckligt.
-
Jag gick upp vid halv sex, och är lite halvslö i skallen idag, det blev inte mycket igår men lite lagom och ibland får väl även jag vara lite tröttis...? =)
-
Ska ni glutta Melodifestivalen ikväll? Är så attans trött på hela grejen nu... men blir säkert att tvn är igång ändå, jag har inte följt det, som sagt, men sett tre av dom.. sporadiskt.. men jag gillar ju galet mycket att Flinck bara fixade det! Så stört skönt!
-
Huset sover (André och hans tjej Maja) kom hit igår kväll. Det tråkiga med att vakna väldigt tidigt (vilket jag alltid gör) är att det är så jäkla ensamt, och det känns som man bli uttråkad. Jag vill prata och vara social !

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hello ,how are you doing today

You look so nice in your pics and I would like to be friend with you if it is possible...Thanks plz and have a nice day miss

Your dear friend,

Jimmy

2012-04-20 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0