jobb till hösten =)

Ehhhh - har jag inte bloggat något idag?
Ah varit några dagar där inte hänt alls för mycket i min skalle.. eller vad man ska skriva. Jag har ju tyvär fått FaceBook sjukan också... så spenderar lite mera tid där...
-
Nåja, idag hade jag rätt ok energi imorse, - liksom ville in och traska i staden - vilket är fett tråkigt när det är dåligt med cash - men sen begav jag mig ut och det va svinkallt så då traskade jag ner till restaurangen och satte mig där, och blev erbjuden jobb =)
Det är ju skitbra, - men blir i så fall helger och sen nästan så jag blev garanterad till hösten! Jag åker ju om cirka två månader tillbaka till mitt jobb och är där till september ut iallafall.
Känns ju attans bra att redan veta att man sen har något direkt!
Trots att det är lååååång tid tills hösten är här, och först ska givetvis vara en underbar vår och sommar och galna jobbdagar på mitt härliga jobb!
-
Förresten, ska ni glutta på Kjell Bergqvist nya matlagnings program som har premiär ikväll? Jag kommer nog att glutta, - följer de flesta matlagnings program ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0