sunshine reagge

Älskar solsken och hela världen verkar bara bli så glada och lyckliga.
Te x så sitter Harley och lirar Kalle Baah tillsammans med mig nu, han är nyfiken på datan.. Knasiga hund!
Måste bege mig ut typ nuuuu... Har gluttat klart Vakna med the voice , fixat sminket och duschat, och diskat lite. Funderar till och med på att ta skinnjackan... då känns det verkligen vårigt!
Men är faktiskt fortfarande inte jättevarmt, bara skönt när solen skiner.
-
Missade inte Filip och Fredrik igår väl? Fan vilket bra program, ja rent allmänt, men igår va grymish!
Dom är bara så underbara!
-
Jag lirar go musik och det spritter i kroppen, som sagt. Nu skulle man bara varit grymt snygg så man va redo inför våren och sommaren, men men... inte jag inte! Bara blekfet och blääää... men men...
Kör på lite go musik denna dag, som sagt!
-
Hahha bjussar på denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0