tillbaka

Heeeeej bloggvänner!
Jag har partajat bort några dagar i Hässleholm, - samtidigt som jag haft influensan. Ingen bra kombo... men allt man gör i livet är ju inte jättebra.... eller hur?
Iförgår kom jag iaf tillbaka från Skåneland. Igår låg jag bara febrig och snurrig.
Har inte haft influensa på flera år... det tar tydligen på krafterna.
-
Jag hoppas ni haft bra dagar, trots att ni tittat in här och jag inte leverat något...
Min mobil blev stulen hemma i Hässleholm också... Satans tråkigt. Hatar kompistjuvar..., trots jag ju inte blir förvånad när man umgås med missbrukare... Nåja...
-
Jag är fortfarande väldans förkyld, men idag har jag iaf sminkat mig och tagit en långdusch. Diskat en 5dagar disk (trots jag inte bidragit till den själv... Hrmf) och tvättat en maskin.
Nu sitter jag här och snorar och precis kollat klart på Al Bundy avsnitt...
-
Vi hörs senare! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0