sunshine reagge

Tjäääänare!
Blev en sväng om till staden, traskade gladeligen i solen och va precis en i mängden - alla bara log och var glada över vädret =)
Lovely!
Jag vill gå på grillpartaj!
.
Nåja blev lite smink (foundation) på H&M iallafall.
Nu sitter jag och lirar mera go musik, målarna naglarna vinrött och mår rätt ok.
-
Jag skrev igår om att det är tråkigt med pengatrubbel&förhållande. Det är det ju. Det är det idag också. Men jag kan bara se positivt framåt nu. Han är världens finaste och vi vet hur sjukt varmt, glädjefyllt och bra förhållandet kan vara.
Jag deppar te x rent allmänt ner mig under vintern... sen fylls jag med någon jävla hallonsaft á la Bumbibjörnarna dryck/energi i mig så fort solen lyser. Och genast blir jag faktiskt lättare att vara tillsammans med... För jag är så attans påverkad av sådant. Grått, kyla och slask påverkar givevis alla, men jag hade liksom kunnat ligga i ide bara för att hela tiden få ha denna underbara energi i min kropp (som börjar komma nu)
Så nu ser jag framemot... En underbar vår& sommar tillsammans med darling, - galna spontana saker och mycket skratt. Och kärlek. Kärlek är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0